سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اواخر امسال در کره جنوبی هیوندای سانتافه N Performance عرضه می شود. برای هیوندای ، یک نامه و یک سطح جدید از بروزرسانی طراحی را برای اتومبیل های خود به بازار عرضه می کند که N نام دارد. انواع عملکرد کاملاً پیشرفته با N ، مانند Veloster N همراه هستند ، در حالی که به روز رسانی های زیبایی منحصر به فرد N Line مانند Elantra N Line ارائه می شود. اما برای کسانی که در حال حاضر خودروی هیوندای خود را دارند اما می خواهند به سطح N ارتقاء پیدا کنند ، این شرکت کره جنوبی قطعات N Performance را ارائه می دهد.

Hyundai Santa Fe

ویژگی های خودرو هیوندای سانتافه N Performance

این یعنی شما می توانید یک خودروی سری ان را به سادگی تجربه کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. از آن جا که هیوندای سانتافه از محصولات معروف این کمپانی است لذا اولین اقدام عرضه ابزار و وسایل برای هیوندای سانتافه N Performance خواهد بود. مدل های فعلی با گزینه های قطعات N Performance i30 و Veloster هستند. با این حال ، به نظر می رسد هیوندای قطعات N Performance را برای کراس اوور تازه شده خود ، سانتافه منتشر کرده است.

هیوندای سانتافه N Performance

وبلاگ کره ای از انتشار این گزارش خبر داد ، که طبق این انتشار اواخر امسال قطعاتی برای هیوندای سانتافه N Performanceمنتشر می شود. توجه داشته باشید که قطعات N Performance حداقل در حال حاضر محدود به کره جنوبی است. با نگاهی به بخش های عملکرد هیوندای سانتافه N Performance در مدل نمایش ، نمی توانیم آرزو کنیم Hyundai ارتقاء یافته را در سراسر جهان تجربه کنید اما می توانیم امیدوار باشیم که هیوندای این خودروی خود را برای همه عرضه کند و نشانه ای جدید از تکنولوژی را به افراد نشان دهد.

تجربه ای از یک هیوندای سانتافه N Performance

برای مبتدیان ، بسته بندی بیرونی از سپر جلو و عقب طراحی شده با حالتی پرخاشگرانه ، اسپویلر جدید عقب ، چرخ های منحصر به فرد 21 اینچی ، ترمزهای عملکرد N ، دیفیوزر کربن ، گارنیز کربن درپوش ، پوشش کربن آینه ای جانبی ، گلگیر و کناره ای و جلو پنجره مشبک عملکرد N از جدید ترین قطعاتی است که برای هیوندای سانتافه N Performance عرضه می شود. مورد دوم یکی از موارد مورد علاقه ما است زیرا از انتهای درجه یک کلاس سانتافه معمولی منحرف می شود و آن را با یک مشبک “چرخی به مانند پنیر” جایگزین می کند.

هیوندای سانتافه

در داخل ، سانتافه از برنامه های N Performance و همچنین به شکل صندلی های ورزشی N استفاده می کند که با Alcantara و با لهجه های الیاف کربن تزیین شده است. همچنین دیگر ویژگی های جذاب برای هیوندای سانتافه N و فضای داخلی آن انتخاب شده است که سبب می وشد تا شما از یک کراس اوور فوق اسپرت بهره مند شوید و تجربه نوینی داشته باشید. هیچ گزارشی درمورد اینکه آیا قطعات N Performance برای سانتافه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود ، وجود ندارد ، اما اگر همیشه وجود داشته باشد ، این یک گزینه عالی برای خریداران سانتافه خواهد بود و قطعا صاحبان این نسخه از خودرو را خوشحال می کند.



      مشخصات گوشی ویوو X50 Pro
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 135705
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ